از موتورهای کرکره برقی ساید بیشتر در چه مکان هایی استفاده می شود؟

198 بازدید
 

از موتورهای کرکره برقی ساید بیشتر در چه مکان هایی استفاده می شود؟

کرکره های اتوماتیک توسط موتورهای برقی مختلف استفاده می شود، به همین دلیل باید در زمان نصب کرکره اتوماتیک مناسب نهایت دقت را داشت. موتور ساید یکی از موتورهای کرکره برقی است که به اسم موتور کناری و راست هم شناخته می شود، و به علت اینکه در زمان نصب کرکره اتوماتیک در گوشه و بخش راست کرکره نصب می گردد، با این اسم خوانده می شود. برای افراد زیادی فرق موتور ساید و توبلار سوال برانگیز می باشد و نمی دانند بطور دقیق کدام یکی از موتور ها برای استفاده در کرکره های اتوماتیک مناسب می باشد. به خصوص در هنگام خرید و نصب کرکره های برقی، دانستن تفاوت موتور ساید و توبلار از اهمیت ویژه ای برخوردار است. نکته حائز اهمیت این است که از موتور ساید کرکره برقی برای مکان های پرتردد همچون پاساژها و درب های پارکینگ استفاده می گردد. این موتور در قدرت های متفاوتی ساخته شده و می شود آن را بر اساس احتیاج خود تهیه نمود. تنظیم ریموت کرکره اتوماتیک با موتور ساید به طور معمول با تکنیک دیپ سوئیچ انجام می شود. این نوع موتور کرکره برقی برای استفاده در درب های سنگین مناسب است. به طور مثال می شود از آن ها برای استفاده در محیط های صنعتی همچون سوله، کارخانه، پارکینگ ها و فروشگاه ها استفاده کرد. 

مزایای موتور ساید درب کرکره اتوماتیک

موتور ساید کرکره اتوماتیک مزیت زیادی دارد و همین موضوع موجب شده که در موارد بسیاری مورد استفاده قرار گیرد. یکی از فواید استفاده از این موتور بدون صدا بودن موتور می باشد. این فاکتور باعث شده در مکان های متنوع و بدون جلب توجه کرکره باز و بسته شود. عدم برخورداری محدودیت وزنی به علت قدرت زیاد هم یکی از سایر مزیت های موتور ساید می باشد و به همین علت می شود با استفاده از آن باز و بسته شدن یکسان درب های پهن را انجام داد. از مزایای دیگر آن می شود به:

عملکرد بدون دردسر به علت نداشتن کاسه و فنر

امکان باز و بسته شدن درب به شکل دستی در زمان قطعی برق

توانایی نصب آسان

جلوگیری از سقوط درب به دلیل نقص فنی اشاره کرد.

این مزیت در کنار هم موجب شده که این کالا با توجه زیادی در درب های کرکره ای متنوع استفاده شود و می شود گفت مناسب ترین موتور کرکره برای اماکن بزرگ است.

از کرکره برقی مجهز به موتور ساید بیشتر در کجا استفاده می شود؟

اگر کارکرد امنیتی کرکره برقی ضعیف می باشد، می شود با مجهز کردن کرکره اتوماتیک به وسیله موارد پایین، کارکرد کرکره اتوماتیک را بهتر کرده و موجب بالا رفتن امنیت ساختمان یا مغازه شود.

سیستم باز و بسته شدن

جایگزین ریموت کنترل اصلی از یک پکیج چرخشی تازه و با عملکردی زیاد برای باز و بسته کردن درب کرکره استفاده خواهد شد. این موضوع از باز و بسته کردن سریع درب پیشگیری کرده و کارکرد آن را با امنیت بیشتری همراه می سازد.

قفل هوشمند

جابجا کردن کرکره اتوماتیک یکی از راحت ترین نقاط ضعف کرکره برقی می باشد که بیشتر دزدها برای سرقت از آن استفاده می نمایند. همینطور می توانید با قفل های برقی تازه که بیشتر آن ها با کارت یا اثر انگشت باز می شوند، امنیت مغازه خود را به مقدار زیادی بالا ببرید. همینطور زمانی که این قفل ها دارای سیستم های هشداردهنده باشند، زمانیکه فردی اقدام به شکستن آن کند، آلارم ها فعال خواهند شد. البته در این زمان باید محل مورد نظر خود را برای نصب آن ایجاد نمایید. با اینکار امنیت مغازه دو چندان خواهد شد. همینطور گفتن این نکته ضروری است که قفل های ضد مته از فلزات و مواد اولیه قدیمی و با ماندگاری زیاد تولید شده اند.

درب را به طور کامل ببندید

در زمان باز و بسته شدن درب تا آخر صبر کنید. در زمان بسته شدن سیستم هوشمند این درب ها امکان دارد ایراداتی پیش بیاید که می شود درب ها را نیمه بسته قرار دهد که بسیار خطرناک می باشد.

 
آیا این پست وبلاگ برای شما مفید بود؟
ارسال دیدگاه
کد امنتیتی
سایر پست ها
آخرین ارسال‌ها
پروژه کرکره برقی پارکینگ خیابان مدنی 1
پروژه کرکره برقی پارکینگ خیابان مدنی 1
90 بازدید

پارکینگ 12 واحدی - تیغه آلومینیوم - موتور توبولار - قفل هوشمند کرکره برقی

مشاهده بیشتر
شرایط ارسال تیغه کرکره برقی به شهرستان ها
شرایط ارسال تیغه کرکره برقی به شهرستان ها
341 بازدید

شرایط ارسال تیغه کرکره برقی به شهرستان ها

مشاهده بیشتر
راهنمای انتخاب تیغه کرکره
راهنمای انتخاب تیغه کرکره
218 بازدید

همواره نکاتی در رابطه با انتخاب تیغه کرکره برقی مناسب وجود دارد که با رعایت کردن و در نظر گرفتن این نکات قادر به خرید...

مشاهده بیشتر
راهنمای اندازه گیری کرکره برقی قبل از سفارش
راهنمای اندازه گیری کرکره برقی قبل از سفارش
518 بازدید

نحوه اندازه گیری محل نصب کرکره برقی قبل از سفارش بسیار اهمیت دارد چرا که با اندازه گیری نادرست، هزینه بیشتری ممکن هست...

مشاهده بیشتر
در چه مکان هایی نمی‌شود از کرکره برقی استفاده کرد؟
در چه مکان هایی نمی‌شود از کرکره برقی استفاده کرد؟
252 بازدید

اماکن مسکونی، اماکنی که شمایلشان اهمیت بالایی برای مالک دارد، مکان‌هایی که محدودیت ارتفاع در آن‌ها اهمیت دارد،...

مشاهده بیشتر